Selasa, 20 September 2011

gataiiiii merenyam....

perghhhh...entry kemain lagi...gatai merenyam..tapi betul ke gatai bebeno? entahlah kome pun idaknye tahu....arghhhh ceit pooodahhhh...hape yang haku merepek ni ha??? waaaa aku terasa kesukaan yang amat sangat...sebab berjaya mengindahkan blog haku nih...huahuahua....finally baru aku tau caranya walaupun dalam kebengonggan sedikit....blog ni tercipta pun disebabkan oleh Dr Normaliza lecturer aku untuk kos BAHASA DAN MULTIMEDIA....sekali dia suruh buat blog untuk satu assignment dia daa.....hmmmm hentam keromo jela haku pun....harapan menggunung nak dapat A sekali aku dapat B daaa...tu pun untung aku dapat B kalau aku dapat C alamak jatuh banyak la grades aku...huhu

lame jugak la blog ni tersadai indah nan permai dalam ni...huahuahua...sebab aku pun tak tau nak tulis hape.....kwang...kwang...kwanggg.....kome ni idoklah berbakat sangat dalam menulis nulis nih...pandai makan tu kome reti la...(aiiiii betui ke idak aku merepek ni) .....ahhhh sudah...sudah.......sambung esok la eh nanti aku hade idea untuk merapu lagik...onkeh...papaiii....adiosa.....tchuss~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan