Khamis, 8 September 2011

huahuahua....~

hyep.....assalamualaikum~
amacam sihat tak kawan-kawan?
harini rase macam nak pot-pet...pot-pet sikit boleh tak?? boleh la...boleh laaa....sikit je pun...sorry kalau tersalah kata atau tersalah tuju ke ape I'll beg your pardon my CUSTOMER....afzan takde niat nak mengumpat atau nak mengata ke ape..tapi kalau tak cakap kat depan-depan maknanya sama macam mengumpatlahkan? hehe..tapi siyes afzan bukan nak mengumpat cuma nak cakap je..sorry once again afzan tak tuju kat sape tau....
sometimes afzan feel weird and quite disappointed jugaklah dengan CUSTOMER.....CUSTOMER ade macam-macam kerenah..yes i know CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT but me too....kadang-kadang kalau letak notis pun masih tak nampak jugak walhal depan mata je pun...well CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT ..so where is my right? tu yang jadi dissapointed tu...kekadang dalam situasi lain customer yang cerewet...adik-adik pun sama..kakak nak tukar pc berkali-kali waktu afzan betul-betul sibuk typing untuk customer...keadaan CC yang macam tongkang pecah ni kadang-kadang dengan kerusi yang terabur...ishhhh serabut sangat...CuStomer memang la tak rase ape-ape..buat sampah la....ade sekali tu siap makan nasi tumpah la....eee kalau masuk rumah orang memang takde manners ke...mesti melenting bagai kan.....so ape salahnye kalau letak balik kerusi macam same awak masuk tadi sangkut headset macam awak amik tadi...bukan susah pun kan? nak makan ke minum ke boleh afzan langsung tak marah pun sikit pun tak tapi pandai-pandai la...kan dah besar semuanya kan...kan.....okeh...kepada semua tak kisah la customer ke bukan ke bahave yourself..afzan pun customer kalau pegi tempat lain....pesanan ini untuk afzan sendiri jugak.....hehehe....
sorry afzan tak niat nak mengata....~ =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan