Isnin, 26 September 2011

sila bersopan

perghhh tajuk tu macam ala-ala bagus gitu...muahahha...
sori la aku memang takde niat pun...entah...asal eh harini asal aku rase aku kurang sopan sangat...selama ni aku memang sopan keeeer? kakakkaaaa...perasaan aku nih.....


oklah straight to da point okeh....manusia...setiap kesabaran manusia tu memang terbatas jugak...kita pun kadang terlanggar tiang jugak kan....well manusia manelah yang sempurna, siapalah yang tidak kentut semua orang kentut kan...kita manusia ni kadang-kadang ade jugak buat salah...aku ni ha hari-hari buat salah, salah makan, salah paham,,dan bla...bla.....salah makan sampai aku tersakit-sakit perut (dah tau aku kena pantang dan jaga makan tapi degil makan jugak...memang salah aku la sebab sape suruh degil...muahahahhaha-sila gelak dengan nada yang paling jahat okeh!!!!)


kadang-kadang aku geram jugak kan...aku dah tulis kat depan muka pintu tu sila tanggalkan selipar/kasut anda dan letak pada rak yang disediakan...tapi hampeh tak reti-reti bahasa...
eh...korang tak reti membaca keeeeee? tak reti ke? meh aku tolong ajar korang cara membaca dan mengeja....meh..meh datang kat aku nihhhh..


sori aku bukan niat nak kasar ke ape kan...korang ade manners tak? masuk rumah orang ko pakai kasut ke? kalau bukak pintu tu korang pejam mate eh??? aku tau la aku pun bukannye baik sangat...kadang-kadang aku memang nakal jugak...tapi korangkan masuk tempat aku ni...tempat aku keje dan kat tempat nilah jugak aku buat tempat aku sembahyang....so sila-sila la paham...korang pakai selipar kasut semua tu...ntah korang pijak taik lembu, kucing ke ape ke......kan ke kotor tu....so tolonglah belajar menjadi seorang yang amat peka dengan lihat segala notis yang telah diberitahu.....takkan tak perasan tercongok selipar orang lain kat luar tu...dalam erti kata yang lain bukak mata tu...


sori la kalau aku kasar..aku tak tujukan kepada sesape cume terasa kegeraman je..


adios amigos!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan