Khamis, 26 Januari 2012

mai dei

mai dei??? apakah?
mai dei is my day actually....hahaha merosakkan grammar in one of mai sepesialiti...kwang...kwang....
yeahhh...tiada apa yang menarik berkaitan dengan mai dei...cume sesaje haku menghupdate....otak kering dengan idea baru yang bernas dan fresh sesuai untuk tontonan umum...biasenye aku sukesuki merapik dan meraban je kan....hahahaha....
hari anda bagaimana?? adakah indah seindah sinar sangsuria??? hariku tidak seindah sinar sangsuria mahupun dan dangwangi,,,,hariku cuma bersinar mekar di arak awan wang megah dah tabah....huahuahua...sangat berpujangga haku okeh...kihkihkih....
permulaan hari berjalan seperti rutin harian yang lain....pagi ni sangatlah sibuk hokeh.....sebab sibuk mandikan si kecil...al maklumlah ibu si kecil masih dalam proses berpantang...haruslah aunty yang membantu.....si kecil sangat suke la kalau si auntynye melayan kerenahnya...well haku suke gilegilebabeng dengan budak...ku turuti ajer kerenah....well sometimes quite tension jugak kekadang balik keje kan nak melayan kerenah budak kecil....as long tidak melampaulampau aku masih boleh tersenyum indah....eh orang kate kalau ade anak balik tengok anak hilang rase penat...tapi aku taklah macam tu pulak sebab balik tengok anak buah bukan setakat hilang penat tapi hilang ngantuk......((((kkkkkkeeeeeeepaaaalaaa hooohohohhhhooootakkkkkk aku hilang ngantuk)) tak betul sangat bersetuju dengan katekate orang yang berkatekate itu...BETUL sesangat...walaupun aku takde anak tapi menumpang kasih sayam anak buah sangat terasa la perasaan ke ibuaan itu....mahu taknye proses memandikan anak buah pepagi, bancuh susu pakaikan diapers (pernah sekali tersilap pakaikan diapers angah ...si usu terkekehkekeh gelak...aku dah pelik asal lak ni gelakgelak dengan si ibu pun same bukannye nak bagitau ateh pakaikan diapers angah terbalik skali haaaaaahahaaaaaamikkk koooooo terbalik ceittt dalam ati kurang asam punye usu tanak bgtau...huaaaaaaa) .....
eh...eh.....eh....aku da melalut pepanjang......
okbaiiiiii nanti aku borak lagi eh....tatatitititutuuuuuut~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan