Ahad, 30 Oktober 2011

suke suki

hola...hola...guten tag...wie geht es ihnen? gut?
ape khabar? sihat semua...jangan buat muke ketat-ketat tak elok untuk kesihatan okeh...senyum sikit...sikit je jangan banyak!!!! muahahha...hari ahad cam gini tak kemana-mana ke cik kiah? cik senah? alahai aku tak kemana-mana...sebab eden kojo...huhuhuhu

dulu masa aku jadi minah kilang aku suke sangat dengar lagu ni macam lagu ni bagi semangat dan kekuatan ke hape ntah aku pun tak tahu...tapi rasenye disebabkan melodinya yang enak dan merdu kut buat aku suke dengar. Pergi keje balik keje asyik duk melayan lagu ni je tanpa jemu...inspired..haha...ade satu lagik lagu yang aku duk suke layan masa jadik minah kilang kat penang dulu...ni haaaa.... asal la lagu cintan-cintan aje ni yang aku layan eh? ntah haku pun tatau....takde kaitan dengan yang hidup mahupun yang mati okeh...macam aku cakap tadi la kan aku layan sebab melodi dia sodap , enak didongar itu jo....aku ni ha spesis manusia yang tak berapa nak faham sangat lirik-lirik lagu....kalau aku dengar lagu la kan aku dengar sedengar-dengarnya  jela... takde feeling langsung..sebab jiwe aku kental gitu...hahahha....tape ade jugak member-member aku jenis feeling ya ampun sampai nangis-nangis kalau dengar lagu tangkap jiwa...aku pun tak pandai nak buat macamana dia buat sampai sekarang aku try tapi tak menjadi.....takpe la lagik elok aku tak pandai dari pandai benda-benda macamni tak elok untuk kesihatan sebenarnya kalau tangkap leleh memanjang.....

selain dari lagu yang bersifat kejiwaan dan kecintan-cintunan aku pun layan jugak lagu macamni....pada aku la kan lagu macamni membuatkan halwa telinga aku rase macam sejuk damai ntahla, payah nak cakap lah...korang nak tau korang dengar la sendiri lagu ni haaa kadang-kadang sampai tersenyum aku dengar...GILA ke hape dengar lagu pun senyum...hahah...taklah aku tak gila memang tabiat aku senyum senaman mulut la kan tayang lesung pipit...ngeh...ngeh...ngeh....ade lagi lagu yang aku suke kalau nak cakap semua memang banyak la kan for sure bertimbun-timbun dalam blog aku ni ha..hihihi .. kekadang berdiri bulu roma aku dengar lagu ni dan yang ni......banyak lagilah...kang korang termuntanh kang bace tajuk lagu yang aku suke....muahahha....

kalau lagu omputih lagi la tak terkira.....aku bajet je nampak macam lemah gemalai tapi aku minat linkin park yang lagu dia crawling, in the end and so on lah..pastu black eyes peas (sebab aku kan black so harus la menyokong kumpulan yang ade perkataan black yang same macam kaler kulitki ini...HARUS...muahahha)...backstreet boy...westlife..eh banyak la lagik...

ok lah papai...aku nak bekerja ni ....adios!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan