Ahad, 18 Disember 2011

????

auuuuu cakkkk.....hahahaha...tak de keje....entry pun takde tajuk ape kessss?? kes tak tahu nak bagi tajuk la...muahahahha...
eh cakap-cakap pasal takde tajuk ni kan tetibe aku ade ilham nak mengomel...haruskah aku mengomel??? haruslah kan dah belog aku...haku funye sukerlah....kehkehkehekekk....
sekarang sangat panas dengan isu lelaki kawen dengan lelaki....omputih panggil GAY....huuuuuuwww seram aku dengar...ade la ramai yang mengondemkan lelaki itu...macam-macam orang duk kutuk dia..yes dia memang agak keterlaluan tapi kan aku takdelah nak menyebelah sesape..menyebelah si "lelaki" itu pun idak la ye cuma nak kate...ramai orang di luar sane sibuk duk mengata tapi sedarkah mereka bahawasanye kita tak sepatutnye mengata itu...mengata ini daripada kita duk kata-kata lebih baiklah kita memberi teguran dan kata-kata yang berbaur nasihat...yelah kita jugak harus ingat dan mengerti kita esok-esok macamana....mean, anak-anak kita nanti kita tak tahu kan???? sebab hari akan sentiasa kedepan kita jugak bukanlah ahli nujum yang boleh meramal manalah tahu esok-esok anak kita jadi macamtu ape nak buat....?? harini kita duk sedap-sedap mengata....bukan nak mintaklah kan...kita ni manusia tak sempurna pun....aku pun takdelah bajet baik sangat sebab aku pun nakals jugek...hikhikhikhikhik...dalam masa aku mengomel kat korang ni aku jugak menasihati diri aku sendiri jugak...iye dak?? 
udah-udah la tu dari kita duk keluarkan kata-kata yang tidak sedap untuk didengar baik la kita mendoakan dia berubah dan balik ke pangkal jalan...segala kata-kata yang keluar daripada mulut kita ni satu doa tau...semakin korang kata yang buruk semakin teruk la jadinye...dah korang yang mendoakan dia......


maaf andai tersalah berkata-kata....ngeeeee~
lari sebelum aku dikutuk habis-habisannnn

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
zuuuuuppppppp
-
-
-
-
-
-
-
-
-
~
b
a
i
b
a
i
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan