Selasa, 22 November 2011

kisah bola

kisah  bola? 
 ade ape dengan bola?
jeng
-
-
-
.
.
.
jeng
.
.
.
.
jeng
.
.
.
.
.
jeng
.
.
.
.
.
.
.
takyah nak jeng..jeng sangat la weh....tak misteri pun eh....muahahahh

takdelah menarik sangat pun. cuma aku nak cerita situasi menonton bola kat rumah aku....mama aku sangat passion la kalau bab-bab bola ni ......sangat ok ...nak nak lagi kalau team malaysia ke,team kelantan lagik la hiper tahap kepassionan dia tuh....mulut dia terkumat-kamit tak henti-henti dia membebel dia komen itu komen ini....bagi semangat untuk player depan tv even player tu ta kdengar pun...hahhahaha.....that's my mama.......korang ape citer? kalau menonton bola macam ni jugak ke reaksi ahli rumah korang?

tapi mama aku akan senyap tanpa berbunyi menonton bola sekiranya abah aku ada sama menonton di rumah....sebab abah marah bising-bising sangat...kekadang aku geram jugak...aku suruh mama aku masuk dalam tv tu ganti player yang lemah.....muahahahahaha....(kejam ko afzan suruh mama ko buat camtu....) well it's one way kite bergurau senda anak beranak kan...

btw...team malaysia menang lawan dengan indonesia semalam....hip...hip....hooooray!!!!! malaysia power...~


baibai......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan