Selasa, 10 Januari 2012

tak pahaaamm!

tak paham kebendenye ahkak oiii??? muahahahah
ntahhhh...ahkak tak paham betul asal eh ramai sangat suke berdoa dalam pesbuk.....sori la kalau ade sesepe terbace...tapi betul ahh aku memang tak paham asal eh ramai yang suke doa dalam pesbuk...ape motip buat camtu? nak orang tahu ko sedang berdoa...tak pun mungkin aku silap kut...korang nak orang lain turut same-same berdoa/ mendoakan ko...maybe lah kan...sori kalau aku silap tafsir...
tapi kan pendapat individu aku la kan better ko doa lepas sembahyang ke atau dengan rasa ikhlasnye dalam erti kata lain ko nak bagitahu satu dunia ke ko sedang berdoa...rasional ke kita tulis doa kite kat pesbuk? bukan tak boleh tapi kalau kita buat/aplikasi  lagi bagus kan lagi afdal (payah la nak cakap kepada sesiapa yang paham tu alhamdulillah tapi kepada yg tak tu maap la sebab aku pun tak reti nak cakap macamana, kadang-kadang kalau kita tersalah cakap boleh menjadi satu isu plak walaupun kita ada kebebasan untuk berkata)...sekadar tulis di pesbuk macam tak berapa ikhlas la aku rasa macam nak menunjuk-menunjuk pada rakan-rakan pesbuk anda...walaupun kita berdoa dalam hati pun Allah tahu...so adakah anda berbangga orang tahu anda sedang berdoa?? hehehe....
ini sekadar pendapat aku lah.....sori kalau ada yang tak suke dan tak boleh terima aku mintak maap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan